Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2022 10:00

Κέρκυρα: Υπό διερεύνηση αιφνίδια παράλυση νοσηλεύτριας μετά από εμβόλιο covid 19

[ad_1]




Υπό διερεύνηση βρίσκεται περιστατικό αιφνίδιας παράλυσης κάτω άκρων, που εμφανίστηκε σε 40χρονη νοσηλεύτρια του νοσοκομείου Κέρκυρας μετά τον εμβολιασμό της με τη 2η δοση του εμβολίου κατά της covid 19. 

Η 40χρονη υπεβλήθη σε αξονική τομογραφία χωρίς να προκύψει κάποιο εύρημα. Η ίδια νοσηλεύεται ενώ συνεχίζεται ο κλινικός και εργαστηριακός της έλεγχος. 

Προς το παρόν, δεν έχει συσχετισθεί ούτε έχει αποκλειστεί η εμφάνιση του νευρολογικού αυτού συνδρόμου με την χορήγηση του εμβολίου .

Σύμφωνα με τους γιατρούς παρουσίασε το σύνδρομο Guillain-Barré (είναι ένα σπάνιο νευρολογικό νόσημα στο οποίο το ανοσοποιητικό σύστημα του οργανισμού επιτίθεται εναντίον των νεύρων, με αποτέλεσμα ο ασθενής να παρουσιάζει παράλυση και μούδιασμα – συνήθως στα χέρια και τα πόδια). 

#pressgreece


[ad_2]

Pressonline

Σχετικά

Μείνετε Συντονισμένοι

Τελευταία Νέα